Для договору застави нерухомого майна (іпотеки) вимагаються такі документи:
Для фізичних осіб:
- паспорт;
- реєстраційний номер облікової картки платника податку.
Для юридичних осіб:
- свідоцтво про державну реєстрацію та/або виписку;
- статут;
- довідка з ЄДРПОУ (статистика);
- Витяг з ЄДР;
- протокол про обрання керівника,
- паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податку керівника
- якщо від імені юридичної особи діє представник за довіреністю – нотаріально посвідчена довіреність;
- паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податку представника юридичної особи;
- печатка юридичної особи.
- протокол органу управління про згоду на передачу майна в іпотеку.
- Документ, що встановлює основне зобов’язання (Кредитний договір).
- Документи, що підтверджують право власності на майно, що передається в іпотеку.
- Довідка житлово-експлуатаційної організації про склад сім’ї (форма № 3).
- Документ, що підтверджує право власності або право користування земельною ділянкою (для іпотеки житлового будинку).
- Довідка сільської, селищної, міської ради про те, що земельна ділянка, на якій розташований житловий будинок, не приватизована, державний акт не видавався, у випадку передачі в іпотеку будинку без земельної ділянки.
- Дозвіл органу опіки та піклування, якщо право власності або право користування майном, що передається в іпотеку належить малолітнім чи неповнолітнім особам або набувається малолітніми чи неповнолітніми особами.
- Свідоцтво про шлюб та заява про згоду подружжя на укладення договору, якщо в іпотеку передається майно набуте під час зареєстрованого шлюбу, справжність підпису на якій засвідчено у нотаріальному порядку.
- Витяг/Довідка з Державного земельного кадастру
- Витяг з поземельної книги
- Довідка про відсутність обмежень (обтяжень) земельної ділянки при іпотеці земельної ділянки.
- Висновок про експертно-грошову оцінку земельної ділянки при іпотеці земельної ділянки.
- Довідка про відсутність забудови на відчужуваній земельній ділянці (якщо в іпотеку передається земельна ділянка вільна від забудов).
- Протокол загальних зборів (рішення власника) про передачу майна в іпотеку, якщо майно належить юридичній особі.
Для договору застави рухомого майна вимагаються такі документи:
Для фізичних осіб:
- паспорт;
- реєстраційний номер облікової картки платника податку.
Для юридичних осіб:
- свідоцтво про державну реєстрацію та/або виписку;
- статут;
- довідка з ЄДРПОУ (статистика);
- Витяг з ЄДР;
- протокол про обрання керівника,
- паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податку керівника
- якщо від імені юридичної особи діє представник за довіреністю – нотаріально посвідчена довіреність;
- паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податку представника юридичної особи;
- печатка юридичної особи.
- протокол органу управління про згоду на укладення договору застави майна.
- Документ, що встановлює основне зобов’язання (Кредитний договір).
- Документ на майно (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, сертифікат на картину, довідка про приналежність майна тощо).
- Свідоцтво про шлюб та заява про згоду подружжя на укладення договору, якщо в заставу передається майно набуте під час зареєстрованого шлюбу, справжність підпису на якій засвідчено у нотаріальному порядку.