Договори застави

Для договору застави нерухомого майна (іпотеки) вимагаються такі документи:

Для фізичних осіб:

  • паспорт;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податку.

Для юридичних осіб:

  • свідоцтво про державну реєстрацію та/або виписку;
  • статут;
  • довідка з ЄДРПОУ (статистика);
  • Витяг з ЄДР;
  • протокол про обрання керівника,
  • паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податку керівника
  • якщо від імені юридичної особи діє представник за довіреністю – нотаріально посвідчена довіреність;
  • паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податку представника юридичної особи;
  • печатка юридичної особи.
  • протокол органу управління про згоду на передачу майна в іпотеку.
  • Документ, що встановлює основне зобов’язання (Кредитний договір).
  • Документи, що підтверджують право власності на майно, що передається в іпотеку.
  • Довідка житлово-експлуатаційної організації про склад сім’ї (форма № 3).
  • Документ, що підтверджує право власності або право користування земельною ділянкою (для іпотеки житлового будинку).
  • Довідка сільської, селищної, міської ради про те, що земельна ділянка, на якій розташований житловий будинок, не приватизована, державний акт не видавався, у випадку передачі в іпотеку будинку без земельної ділянки.
  • Дозвіл органу опіки та піклування, якщо право власності або право користування майном, що передається в іпотеку належить малолітнім чи неповнолітнім особам або набувається малолітніми чи неповнолітніми особами.
  • Свідоцтво про шлюб та заява про згоду подружжя на укладення договору, якщо в іпотеку передається майно набуте під час зареєстрованого шлюбу, справжність підпису на якій засвідчено у нотаріальному порядку.
  • Витяг/Довідка з Державного земельного кадастру
  • Витяг з поземельної книги
  • Довідка про відсутність обмежень (обтяжень) земельної ділянки при іпотеці земельної ділянки.
  • Висновок про експертно-грошову оцінку земельної ділянки при іпотеці земельної ділянки.
  • Довідка про відсутність забудови на відчужуваній земельній ділянці (якщо в іпотеку передається земельна ділянка вільна від забудов).
  • Протокол загальних зборів (рішення власника) про передачу майна в іпотеку, якщо майно належить юридичній особі.

Для договору застави рухомого майна вимагаються такі документи:

Для фізичних осіб:

  • паспорт;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податку.

Для юридичних осіб:

  • свідоцтво про державну реєстрацію та/або виписку;
  • статут;
  • довідка з ЄДРПОУ (статистика);
  • Витяг з ЄДР;
  • протокол про обрання керівника,
  • паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податку керівника
  • якщо від імені юридичної особи діє представник за довіреністю – нотаріально посвідчена довіреність;
  • паспорт та реєстраційний номер облікової картки платника податку представника юридичної особи;
  • печатка юридичної особи.
  • протокол органу управління про згоду на укладення договору застави майна.
  • Документ, що встановлює основне зобов’язання (Кредитний договір).
  • Документ на майно (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, сертифікат на картину, довідка про приналежність майна тощо).
  • Свідоцтво про шлюб та заява про згоду подружжя на укладення договору, якщо в заставу передається майно набуте під час зареєстрованого шлюбу, справжність підпису на якій засвідчено у нотаріальному порядку.